at school

Sitter och har ps just nu, usch är så ruskigt trött idag. Dagen började med att jag gick upp kvart över 6 för att duscha och äta lite frukost, sen när jag ser att jag inte behöver gå försen om en timme lägger jag mig i sängen och tänker att jag kan ta det lungt i tio minuter. Tror ni inte att jag somnar? jo! och när jag vaknar är det bara att sätta på sig kläder och springa maraton ner till tåget. Så nu sitter jag här, trött och osminkad. Men ser verkligen framemot den här dagen, efter skolan ska jag hem och fixa i ordning mig för att sen åka upp till tulling där jag och 7 andra tjejer ska fira Fannys 18 års dag. Egentligen fyllde hon för tre månader sen? men det blir ett lite försenat "kalas" (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0