En lung söndag.

Igår spenderades natten hos Nicke, var hela 10 dagar sen jag träffade honom nu så det behövdes verkligen. På tisdag ska han åka till mig i Nykvarn också, så det här lovet ska mest spenderas med honom, det behövs! Eftersom han skulle till råsunda för att se en fotbollsmatch idag blev det att jag åkte hem tidigt. Hans mamma skjusade mig till Ulriksdal så jag slapp åka så långt och byta tåg vid centralen, hon släppte också av Nicke i råsunda, riktigt snällt. Efter det har det inte hänt så värst mycket, när jag kom hem hade pappsen precis gjort i ordning mat och satt på en rulle, så jag joina honom. Det blev filmen Taken, filmen var helt okej och ganska äcklig. Den handlar om en flicka som blir bortrövad av en maffiabos, och om hennes pappa som gör allt för att få tillbaka henne. Usch, att det händer sånt här i verkligheten är verkligen skrämmande, tänk att ens liv kan vända så fort? och att det finns såna hemska människor?. Just den här filmen var inte är baserad på en sann histora, men alla vet ju att det faktiskt händer att flickor blir bortrövade och säljs, hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0