I'm tierd

Jag är trött på dåliga ursäkter. Jag hann inte. Jag ringer sen. Jag har haft så mycket att göra. Jag blev tvungen att ta hand om... ja ni fattar nog poängen. Om man gillar en person tar man sig tid, svårare än så är det helt enkelt inte. Att skylla på brist på tid är bara skrattretande, alla har tid, om man vill ha tid vill säga. Och ja, jag vet att man ibland har mycket saker man ska hinna göra och allt kommer på en gång. Men en sån tid varar inte förevigt, ett år är 365 dagar. Eller att skicka ett sms eller ringa, det är inte tidskrävande. Det är nog det jag tycker är mest patetiskt, att skylla på att man inte hann göra något så enkelt som att lyfta upp telefon och skicka ett sms. Nej, jag har bestämt mig. Jag tänker bara umgås med såna människor som visar att dem vill vara med mig, tänker sluta ödsla tid på er som säger saker, och sen inte visar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0