Och så var det måndag igen

Måndagen är den dagen jag älskar mest av alla vardagar, låter det konstigt? 
Det skulle jag tycka också ifall det nu inte var så att jag börjar halv ett på måndagar, hur skönt som helst.

Den här dagen har bestått av två lektioner som höll på fram tills fyra snåret, efter det tog Fanny och jag en liten shoppingrunda i Tumbacentrum, där dagens inköp blev en ansiktskräm, (som jag behövt köpa i månader men inte orkat lägga ner pengar på). Efter det har det inte hänt så värst mycket, har vart nere och handlat lite mat och tagit en 20 mintuters cyklingsrunda. Och eftersom jag har ett idrottsprov imorgon kommer jag sitta bänkad med plugg resten av kvällen, suck! Tur att det bara är ett idrottsprov, de flesta svaren kan man redan sen innan. Now back to work!


Min ansiktskräm kommer från märket av natuvive, vilket är ett hudvårdsmärke som ska använda sig av mineraler och vitaminer som kommer ifrån naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0