Bloggen öppnar!

Så nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen, sommarlovet är över så det är dags att börja säga hej till den vanliga vardagen igen. Men det är ju inte bara negativt, rätt skönt att få tillbaka sina rutiner igen, tycker ni inte?

Just nu sitter jag hemma hos min mamma, åkte hit från Elin imorse eftersom jag hade glömt en sak och ville fixa till det i mitt rum. För er som inte vet har mitt rum hemma hos mamma varit en katastrof ett bra tag nu, men nu äntligen har jag fått ordning på det :) Det ända som saknas nu är en spegel och gardiner. Nej nog pratat om det, nu är det dags att fixa till mig lite och sen ta bussen hem till pappa. /later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0