Lunchtid

Sitter just nu på praktiken, och ska vilken minut som helst gå på lunch. Tror jag ska äta på subway idag, ensam buhu! Hatar att sitta ensam och äta, finns nog ingen situation där man känner sig mer ensam och mobbad haha. Brukar ju vanligtvis äta med mina handledare, men man har inte råd med lunch för 65 kronor varje dag (; Och imorse vaknade jag 08.18! Två timmar senare än vad jag borde ha gjort, och jag kommer inte ens ihåg att jag stängt av väckarklockan! Ångest på högsta nivå, så det var bara på med kläderna och springa ner till tåget. Tror aldrig jag fixat mig så fort, hade ju knappt vaknat när jag var framme vid tåget. Så jag kom till min praktik en timme försenad, men får väl bara se till att det inte händer igen, så är det nog lungt. Nej dags för lunchen nu då, och kanske några affärer? Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0