Gårdagen

Gårdagen var riktigt stessigt, gick upp klockan sex för att ta mig till skolan tills klockan 8. Slutade runt halv fyra och sprang dirr ner till tåget för att möta upp elin. Eftersom jag hittat en jacka på gina tricot som jag verkligen ville ha men som bara fanns kvar i min storlek i hanninge, blev det en tågresa dit. Så nu är jackan köpt, och jag älskar den. Måste bara tacka Elin som var snäll nog att åka med mig ända till haninge för att göra mig sällskap, tack! Direkt efter det blev det hemgång för att göra sig i ordning för en utekväll med Alexandra. Vi hamnade hos Andreas som fyllde 18, grattis! Var en riktigt trevlig kväll och träffade många nya trevliga människor. Var hemma igen runt halv tre snåret, och just nu sitter jag och Alexandra och bara tar det lungt till my super sweet 16. Hoppas ni hade en trevlig fredag med /later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0