Godmorgon

Hade ställt klockan på kvart över sex imorse, men eftersom jag var så sjukt trött och hade matte B första lektion, ställde jag om klockan till en timme senare. Dumt? ja kanske. Men är rätt så säker på att jag kommer hoppa av kursen. Borde finnas ett ord som heter "matte dyslexsi" eftersom jag verkligen har jätte svårt för siffror. Jag kan plus, minus, gånger och delat. Varför ska man egentligen behöva kunna mer? dom fyra sakerna kommer man långt med. Ända anledningen till att jag valde matteB är för att jag vill kunna komma in på vilken högskola jag vill. Men nu har jag kämpat i 8 månader, och det är bara att inse. Jag klarar det inte, matte är helt enkelt inte min grej. Usch, nej ska bli skönt när det här slipper tynga ner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0