Helgen

Helgen började med att jag efter skolan i fredags åkte in till Södertälje för att möta upp Elin, där gick vi runt ett tag och letade efter alla hjärtans dag presenter. Jag hittade nyckelringar som man bryter och delar på två, cute!

Alla hjärtans dag började med en mysig frukost hemma hos Elin och fortsätte sedan i Bålsta, där jag såklart träffade Nicke. Eftersom hans släkt hade hyrt en bowling-hall spelade vi där i cirka en timme och var sedan hos hans kompisar som spelade poker ( haha och nej,  jag var inte aktiv )

Och nu sitter jag hemma och smaskar på en smoothie, ska alldeles strax börja med pluggandet!


En väldigt gammal bild på mig och elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0