metro station

I söndags var jag och såg på bandet metro station, elin hade köpt två biljetter och ville ha mig med, snällt va? Hur som helst stod det på biljetterna att det skulle vara insläpp klockan 7. Och det var det, men var bara det att dom tog 5 personer åt gången, så som ni förstod tog det väldigt lång tid. Och smart som jag var hade jag knappt några kläder på mig för att slippa stå och svettas där inne, men tror aldrig jag frusit så mycket i hela mitt liv. Vi var där cirka 18.50 och var inne 20.00, så allså stog vi och frös i över en timme.Tillslut hade jag nästan tappat känseln i tårna. Men när vi kom in var det hur kul som helst, bandet var faktiskt mycket bättre än vad jag först hade förväntat mig.



Kommentarer
Postat av: elin

de va sååå svinbra :D<3

2009-02-11 @ 00:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0