school

Just nu i grafiska har vi ett projekt som kallas "grafiska kakboken" eftersom vi bara är 8 tjejer på onsdagar och torsdagar tyckte våran lärare att bakning passade. Så tills idag skulle alla ha bakat två olika bakverk som vi kunde fotografera till boken, alltså har vi haft 16 olika bakverk här idag. Haha så ni kan ju förstå att det verkligen har blivit en tjockis ätar dag. Men ska på core idag, och planerar även en springtur, ifall det inte är alldeles för kallt ute. Så det känns lite bättre det i alla fall. Tanken för idag var egentligen att jag skulle ha tagit en rejäl shoppingtur med Elin efter skolan, men eftersom jag nu inte hittar min plånbok eller mina presentkort verkar det rätt kört. Hoppas verkligen att de ligger hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0