28 snabba frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis:  naturgodis
Musik just nu:  simple plan -  i'd do anything
Vad sa du senast: pusshej
Sommarplaner: Åka till sadinien (italien) 
Fisk eller badkruka: Fisk egetnligen, men är rädd för att jag är på väg mot badkruka hållet
Hur många kuddar sover du med:  2
Favoritväder: Soligt och regnit växelvis
Spelar du nåt instrument: nej (tråkiga jag)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Mestadels sparare
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Nej bara fästingar och spindlar
Äckligaste insekten:  Fästningar
Största svaghet: För snäll och godtrogen
Det här är jag bra på:  Vara glad & mig själv rakt igenom
Bästa bok? Gömda
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna flyga
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Båda te och kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0