Bad update

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft riktigt mycket för mig. Bland annat Nickes student, shopping och övernattning hos vänner. Nickes student blev riktigt lyckad, synd att det var så otroligt dåligt väder bara, (det började ösrengna precis när det var dags för dem att springa ut). Dessutom hände en hel del tråkiga saker på kvällen när jag låg hemma och väntade på att han skulle komma hem, hatar den där känslan, man vill så gärna hjälpa men det går inte att ta sig dit. Usch! som tur var ordnade allt upp sig rätt fort.

Hursomhelst, den här kvällen ska jag spendera med att packa. Åker ju till Sardinien på onsdag, åh vad jag längtar!


Vem skulle inte lämna Sveriges rengniga väder för det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0