Only two days..

Och så var det måndag, bara två dagar kvar nu! Börjar känna mig smått nervös, vet inte riktigt varför. Har faktiskt en känsla av att jag har börjat bli flygrädd, har aldrig någonsin vart det och jag har flygit runt en hel del ändå. Och att lämna Nicke i två veckor kommer att svida, inte för att vi aldrig har varit ifrån varandra så länge förut, tvärtom har vi vart ifrån varandra nästan dubbelt så länge. Men när man flyger bort är det inte riktigt samma sak, man kan inte ringa varandra och knappt skicka något sms. Men att flyga till Italien istället för att få pengar är inget jag ångrar, det kommer att bli så sjukt nice där nere! Nej nu måste jag fortsätta packa, hann inte klart igår. Vi hörs senare sötnosar. /later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0