Skönhet kommer inifrån

HUD

Den här har jag precis börjat att äta, den ska ge en gyllenbrun hud och också hjälpa till att fördjupa sin egen solbränna. Eftersom jag har så fruktansvärt dålig pigment tyckte jag att den var värd ett försök. Och jag är än så länge nöjd.
Finns att köpa på hälsokost affärer.

HÅR


Den här har jag ätit i cirka ett och ett halvt år nu. Anledningen till att jag börja var för att jag började tappa en massa hår, och som ni säkert förstår fick jag panik. Mitt hår är fortfarande inte lika tjockt som det var förut men det har blivit lite bättre. Den här produkten ska alltså göra håret starkare och glänsigare, och även naglarna ska bli starkare. Och av alla mina vänner som har testat den här produkten älskar den, kan vara värt ett försök?
Finns att köpa i hälsokost affärer.



Kommentarer
Postat av: sara

Jag har tappat en massa hår, har fått en flint läkarna tror att det beror på stress.

Undra om det där kan vara värt ett försök.

Det lär ju inte bota. Men det kanske blir bra i längden? =)



Fin blogg du har iaf!

2009-06-16 @ 17:03:07
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0