So sorry

Förlåt för dålig uppdatering, ska bättra mig! Den här helgen som har vart har jag spenderat helt och hållet med min släkt, men hey det kan vara bra det med? Och så har det såklart blivit en hel del solande, och trots min dåliga pigment tror jag faktiskt att jag lyckats få till en liten bränna. Kanske pågrund av att jag börjat äta piller som ska göra att man får en bättre och snabbare färg? Tänkte lägga in bilder och skriva lite om produkterna jag använder för mitt hår och hy imorgon.

Imorgon är det min sista riktiga skoldag, och på torsdag är jag ledig, och på fredag får jag sommarlov. Kan det bli mycket bättre? Nepp, jag tror inte det!


Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

jättefinblogg:)

2009-06-02 @ 23:02:09
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0