Designer

Igår blev det som sagt en kväll hos mamma, och eftersom deras internet har lagt av kunde jag inte uppdatera. Idag har det inte hänt så värst mycket, vart i skolan. På tisdagar har jag (som jag säkert sagt förut) Desing&illustartions kurs, och just nu håller jag på att skissa upp kläder. Trodde faktiskt att jag skulle vara urdålig på att skissa, var ju som sagt ett x antal år sen jag satt hemma och rita. Men till min förvåning tycker jag faktiskt att kläderna blir riktigt snygga. Synd att man måste vara proffs på matte för att gå på en sån linije, annnrs skulle jag nog satsat på något i den stilen. Har alltid velat bli Desingner eller Psykolog. Men nu börjar "den rätta för linda rosing" vi hörs senare.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0