Tuesday

Idag har vart en låång skoldag. Började klockan nio och kom inte hem förens klockan började närma sig 18.00 (!?) Egenligen slutar jag fyra på tisdagar. Men eftersom vi skulle på ett konstmuseum inne i stan drog det ut på tiden. Hur som helst har dagen varit helt okej, och direkt när jag kom hem åkte pappa och jag för att storhandla. Alltid lite kul att följa med och handla, man får alltid med sig något extra. Idag blev det 10 strumpor som verkligen behövdes, man kan undra vart tar alla vägen? Mina strumpor har en tilldens till att hokuspokus försvinna. Och det är ju fruktansvärt tråkigt att köpa något som strumpor, men det behövdes. Och så fick jag massa annat gott, som vi annars inte brukar handla hem. Nog pratat om det. På söndag ska jag och fanny vara hårmodeller, kommer bli ruskigt kul. Och nej, vi ska inta vara hårmodeller för klippning och färgning, utan för uppsättningar. Och det bästa av allt är att vi får hårprodukter för 500 kronor var, schysst? yeah!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

men lilla älsklingen inte tilldens, utan tendens :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-11 @ 00:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0