En lista

1. När fyller du år? 13 december, på lucia (;

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Fanny

3. Hur lång är du?  156 cm, en rikitg kortis

4. Vilken är den senaste filmen du sett? "Där mitt hjärta finns"

5. Vem ringde du senast? Nicke

6. Vem ringde dig senast? Oscar

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Bror på vem det är (:

8. När såg du senast din mamma? Igår

9. Vilken ögonfärg har du? Blå/görna

10. När vaknade du i dag? 09.00

11. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha igår när jag såg på programet wipe out, eller vad det heter?

12. Hur stor är din säng? 1.60

13. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär

14. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

15. Hur många kuddar har du i sängen? 3 stycken,

16. Tycker du om kinamat? Ja :)

17. Tycker du om kaffe? Ja!

18. Vad dricker du till frukost? Te, kaffe eller jucie oftast

19. Tycker du om att mysa/kela? Ja, om jag gillar personen (såklart?) (:

20. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping! fast mycket går åt till lunch och fika.
21. Äger du dyrbara smycken? ja, några stycken i alla fall

23. Vilket är ditt favoritprogram på tv? desperate houswife

24. Kan du rulla med tungan?  nej ;D

25. Vem är den roligaste människan du känner? haha oj, svår fråga. Men om det ska bli någon är det min pappa.

26. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Några stycken tror jag,

27. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Hemligt (:
28. Finns det något du ångrar? ja,,
29. Ditt favoritgodis? Naturgodis
30. Har du beslutsångest inför något just nu? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0