Frågor

Hittade den här listan med frågor på Fanny's blogg.

Lovar du att vara ärlig? ja!
Du heter:
Michaela Druse
Smeknamn: Mickis eller Micky
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag tänker tillbaks - jeff
Beroende av: Tuggumi
Vem behöver du mest just nu: Nicke
Vad tror folk om dig? Att jag är envis och väldigt noggran.
Stämmer det? Jag är envis och noggran när det kommer till vissa saker, men långt ifrån allt.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt utseende, speciellt ögon och rumpa. Får även mycket komplimanger om min personlighet.
Vad säger du för att imponera på någon? Haha jag visar mitt intresse bara, och är glad och trevligt
Hur imponerar man på dig? Charma och var dig själv. Spela inte svår.
Brukar du skratta för dig själv? Haha det har väl hänt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Åh vart e du? kan jag få låna den tills sen. Mina pengar är i klassrummet (:
Var bor du? Rönninge / Nykvarn
Trivs du där: Synd att klaga
Äger du några converse: Nopp (:
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: pass
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Nej inte vad jag kan komma på.
Har du haft sex idag: Haha, nej (;
Nästa mål i ditt liv: Komma in på en bra högskola
Hur svarar du i mobilen: aa hallå
Vem ringde du senast? Nicke
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Sov gott
Antal timmar sömn inatt: 5 timmar
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Absolut, han är bäst!
Brukar du komma i tid: yes
När mår du bra: När jag är med folk som får mig att må bra, t.ex familj, vänner och pojkvän.
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Glad och seg
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit och blått.
Vad tycker du om fötter: fula tår.
Är du smart: ja, såklart finns det grejer jag har mer svårt för men skulle inte kalla mig för osmart.
Var du aktiv i skolan: Ja
Vad saknar du: Sommar och ballerina skor.
Hade du en bra kväll igår: Yes, hade dock huvudvärk hälften av dagen.
Favorit dryck på morgonen: Te / Kaffe
Rakar du benen: Självklart
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt halv tolv
Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Nej, går på step och core. Så ingen direkt idrott.
Vill du hellre ha mail än brev: Mejl är mer praktiskt och gratis
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Har du spytt offentligt: Nej inte vad jag minns.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle ha sex stå upp och kissa.
Är du nöjd med ditt liv: yes!
Är du bortskämd: Ja, när det gäller vissa saker.
Vad gör du i morgon: Vet inte, ska nog till bålsta.
Vad är det värsta du vet? Falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, olika. Allt från 50 kronor till 800 kr.
Vad behöver du just nu? Nya sommar skor
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen aning.
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det har jag.
Vad använder du för shampoo? olika
Vad är det finaste du fått? Hm, några smycken jag har.
En speciell dag du minns: Vet inte vilket datum exakt, men det var när jag träffa en väldigt speciell person.
Hur gammal är du: 17 år
Tycker du om någon just nu: Självklart!
Om fem månader: Njuter av den sista sommarmånaden.
Du samlar på: Skor!
Gröna eller röda äppeln: Röda/gula och ibland gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Nicke.
Gillar du golf: Naj
Vilken tid gick du upp idag: 07.00
Har du sovit i din egna säng inatt: jepp!
Har du strumpor på dig nu: ja hälisar.
Vad ska du göra ikväll: äta middag med elin och sen träna / plugga.
Är det okej att gråta: såklart.
När grät du senast: minns inte. Tre veckor sen?
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, musik enstaka gånger.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa saker till mig själv, och till folk som står mig nära. Men det mesta skulle jag spara.
Bär du glasögon eller linser: Linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men kan vara snyggt ibland.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10 - 11
Har du piercing: Yes, navelpiercing
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Yes! två stycken.
Solar du ofta: inte solarium.
Är du bra på att laga mat: haha inte testat på några svåra rätter än.
Gillar du att dansa: Helt okej, men är i särskilt bra på det^^
Är du flygrädd: Nja, har börjat bli det nu. Men när man landar är värst.
Hur vig är du: Ganska vig.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Mangnum
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte. Tror inte att man bara försvinner iaf.
Tycker du om sushi: Jag ÄLSKAR sushi!
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn och choklad.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Obehagligt med borren och bedövningen.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröna/blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har hänt
Biter du på naglarna: Nej, kommer aldrig & har aldrig gjort.
Röker du: Nej, uscha!
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker att träna 3 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: metro station - now that we're done
Vad gör du på helgerna: umgås med familj och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0