Musik direkt

Förlåt för dålig uppdatering, har inte haft någon större lust att blogga dom senaste dagarna. Igår vaknade jag upp med den där tunga känslan över mig igen och hade ingen lust att göra nånting, samtidigt som jag kände mig otroligt uttråkad. Så tillslut efter många om och men, så gjorde jag mig i ordning och hoppade på bålsta tåget. Nästan direkt när jag var framme åkte Nicke, jag och David upp till enköping för att kolla på något som kallas "musik direkt". Det är ett arrangeman där olika små band kan få chansen att spela upp några av sina låtar, och få en bedömining av "juryn". Vi åkte upp dit eftersom några av Nickes kompisar spelade, och måste säga att av alla som spelade där var dom deffinitivt de bästa. Och idag har det inte hänt så mycket, första dagen i skolan efter lovet och den var väl helt okej. Var dock supertrött när jag kom hem så det första jag gjorde var att hoppa i säng för en såkallad power nap. / later

¨
En väldigt gammal bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0