hellu.

Idag gick jag upp prick 8 för att gå till tandläkaren. Och eftersom måndagar är min ända sovmorgon, ända fram tills halv elva faktiskt så var det en smula irriterande. Skoldagen var trots det helt okej, och när jag fick reda på att vi skulle få sluta en timme tidigare hockade jag upp med elin på stan för en fika och lite shopping. Var riktigt trevligt och det som fick följa med mig hem var lite underkläder. Hittade också ett par solglasögon, tyvärr så har jag aldrig passat några. Men behöver det något enormt och dom såg helt okej ut på så ska köpa dom senare.
Hittade också ett par röda pumps från Dinsko, och helt otrolig så passad storleken 36 (för er som inte vet brukar jag ha 35 i strl, så det får alltid bli på scorett jag handlar). Och ja, jag handlade nyss skor, jag vet! men är som jag sagt tidigare helt skotokig.




När jag kom hem hade jag en riktigt jobbig huvudvärk så det första jag gjorde när jag var att ta en huvudvärkstablett och hoppa i säng. När jag vaknade kom jag också fram till att jag måste ha tappat min halsduk på stan. Morr, men sånt som händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0