39 graders feber.

Usch igår när Annika, mamma och jag hade en shopping-tur i skärholmen började jag må riktigt dåligt. Min hals och nacke värkte som satan, men jag trodde först att det berodde på för lite mat och sömn. Men icke, när jag kom hem visade det sig att jag hade 39 graders feber, och efter det har jag bara legat i sängen. Börjar känna mig riktigt rastlös nu, klarar inte av att bara vara hemma och stirra en hel dag. Men samtidigt mår jag fortfarande inte bra, känner mig jätte varm och min hals värker. Så blir nog hemma imorgon med, får se. Gårdagens shopping för min del blev hur som helst ett shampoo för 249 kr, en kofta som det var halva priset på 300 kr, en foundationsborste 100 kr och slutligen solbrun (piller som ska göra att man blir brunare) 149 kr. /later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0