Finally home

Den här dagen har varit lång men bra. Hela den här dagen har bestått av skola, kom faktiskt inte därifrån försen klockan sex. Vilket är helt och hållet är mitt fel, stannade kvar för att jag ville det. Och nu undrar ni såklart varför jag gjorde det, och det var för att min sista lektion var Desing&illustration vilket jag tycker är riktigt kul. Och eftersom jag bara har två lektioner kvar till skolavslutningen och vill att mitt arbete jag har lagt ner där ska vara helt klart då, så bestämde Elin och jag oss för att jobba över i två timmar. Men med henne, musik och skolan för oss själva rullade tiden förbi riktigt snabbt. Och nu sitter jag här själv, ska alldeles strax börja städa och sen kolla på Desperate Houswife. Missa inte! /later


En bild jag tagit på kursen "Digitalfoto"

Kommentarer
Postat av: é

PÖSSSSS! :) ;)

2009-05-13 @ 00:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0