Gynekologbesök

Har precis vart på huddinges ungdomsmottagning tillsammans med Fanny för att göra ettt gynekolog besök. Gissa hur nervös jag var, tror aldrig man kommer vänja sig vid det där. Trots att man försöker intala sig att de gör det det där varje dag, så käns det ända riktigt skumt att hoppa upp på den där stolen. Men det gick hur bra som helst, och nu behöver jag inte gå dit på kanske 1 ett år i alla fall, skönt!

Just nu sitter jag vid skolan, har precis gjort klart mitt sista prov för det här året. Och det gick hur bra som helst, yes! /later


Bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: karro

Shit va läskigt ! jag kommer aldriga våga gå till nån

2009-06-03 @ 22:03:51
URL: http://karroklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0