Helg?

Idag kan man säga var sista skoldagen för min del den här veckan. Eftersom jag bara har imorgon kvar, och då ska vi ha en "fridluftsdag". Wohoo,, eller kanske inte? Om jag går till skolan imorgon bror helt på vädret, fint väder är lika med skola och tvärtom. Idag hade jag också muntliga delen i engelska nationella, vilket gick jätte bra. Helt ärligt tror jag att allt som nästan kunde gå fel, gick fel.

Btw, idag när jag kom hem hörde pappa prata om att skaffa hund, hur mysigt skulle det inte vara med en liten hundvalp hemma? Har redan en liten hund hemma hos mamma, som är världens snällaste och sötaste. Det ända jag egentligen skulle kunna se som negativt med att skaffa hund är att Nicke inte kan komma hem till min pappa då, eftersom han är allergisk. Men jag är nästan alltid hemma hos honom ändå, plus att det fungerar hemma hos mamma eftersom Ludde är en såkallad "allergi hund" vilket betyder att dom flesta som är allergiska mot hundar tål honom. Good? hell yeah.


Ludde

Kommentarer
Postat av: Anonym

Milou! :D

2009-05-24 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0