Lista

Jag har tråkigt, så här kommer en lista!

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Nicke
Kramade du senast? -  Elin
Sov du hos senast?  - Nicke
Kan du lita på till 100%? - Ingen!
Är den finaste personen som finns? -  Mamma
Vill du vara med just nu? - Hm, sara tror jag.
Ringde dig senast? - Nicke
Skickade ett sms till dig senast? -  Matilda
Skickade du ett sms till senast? - Lydia
Kysste du senast - Nicke


Vad:

Drack du senast? - Kaffe
Köpte du senast? - Glas
Gjorde du igår? - Skola och umgicks med Elin
Ska du göra imorgon? - Skolan, plugga och träna.
Vill du göra just nu? - Ta det lungt.
Åt du senast? - Pyttipanna
Är närmast dig som är rosa? - Min parfym

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - Hm, vet inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej, men det är nära nu (;
Du har haft mer än 5 förhållanden - Nej

Du har haft mer än 5 sexparners - Nej
Varit otrogen - Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Nej
Jag har sett en fallande stjärna - Ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Haha vet inte, när jag var liten säkert
Har sparkat en kille mellan benen - Haha, har råkat ett par gånger
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Usch nej
Jag har medverkat i en teater - Nej
Blivit rånad - Ja
Åkt ambulans - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0