Lördag!

Godmorgon, eller jag kanske ska säga god eftermiddag?

För att vara ärlig så gick jag faktiskt inte upp försen för cirka en timme sen, hemskt va? Fast jag får faktiskt skylla lite på Nicke för det, jag vaknar alltid vid 10-11 men eftersom han vägrar att gå upp då, så blir det alltid att jag försöker somna om igen. Tills det tillslut inte går längre.

Igår blev en ganska lyckad dag. Först gick vi och kollade runt i lite affärer där jag tillslut hittade en klänning på Indiska för 200 kr, som var ekologisk, duktig jag är va, haha. Sen blev det i alla fall en middag på Burger king och senare bio. Filmen vi såg hette Änglar och demoner, och är kanske inte direkt min typ av film. Men den var riktigt bra gjord.


Nej nu ska jag dra upp Nicke ur sängen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0