Monday

Och så var man frisk igen! superskönt. Eller så gott som, fortfarande täppt, men vem fan klagar? Idag har det blivit skola och ner till centrum för att hämta upp min nya bikini. Den satt helt okej, dock inte exakt som jag hade förväntat mig. Speciellt inte underdelen, men ska se om det går att fixa till med lite syerfarenhet. Natten till idag spenderades hemma hos Nicke, där vi låg och kollade på tv fram tills klockan 3 på natten. Så ni kan gissa att jag trött nu, men ska försöka hålla mig vaken tills det är sängdags, annars blir det allt för jobbigt att somna senare. /later


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt söt;);)

2009-05-12 @ 19:52:32
Postat av: Miccky

haha tack! (:

2009-05-12 @ 22:51:54
URL: http://miccky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0