Sjukling

Nu är jag sjuk, igen. Är så trött på det här. Vart sjuk en hel vecka nu, tycker att det borde gå över. Men icke, så på måndag tänker jag beställa en tid på vårdcentralen, det måste försvinna nu! Hela den här helgen kommer jag bli tvungen att ligga i sängen, kommer varken kunna träffa Nicke eller andra. Usch är riktigt irriterad just nu. Och igår kämpade jag mig till skolan för att ha Engelska nationella, vilket gick bra på läsförstålsen. Men när det kom till hörförstålsen börjar känna att en hostattack är påväg upp, och jag försöker förgäves hålla ner den för att dom andra 40 elverna ska höra vad som sägs. Men ju mer jag försöker att inte hosta, desto mer börjar mina ögon att rinna. Det hela slutade med att min lärare kom fram och fråga om jag ville prata, och vi kom fram till att jag skulle få gå hem och göra provet någon annan dag. Men när jag gick hade jag mascara runt hela ansiktet, så antagligen tror 40 elever nu att jag börja gråta. Ångest på högsta nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0