Mascara

Brukar få ganska mycket kommentarer av folk runt om kring mig om just mina ögonfransar. Vissa tycker till och med att det ser ut som lösögonfransar, haha men det är lite överdrivet. Men tänkte i alla fall berätta vilka jag använder och tycker är bra!



FALSE LASH EFFECT mascaran som kommer från Maxfactor är riktigt bra! Älskar den stora borsten och formen. Däremot behöver du bygga på många lager för att få bäst effekt (om du gillar långa, tjocka och separerade ögonfransar.) Kostar runt 160kr och finns att köpa på de flesta affärer där det säljs smink.



Blueberry Volume mascara som kommer ifrån märket LUMENE. Den här mascaran har jag använt tusentals gånger och jag tycker att den är väldigt bra. Du får ganska fort fram långa och separerade ögonfransar. Love it! Är inte riktigt säker på priset men tror den kostar runt 130kr och säljs bl.a på Kicks och Åhléns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0