@praktik

Sitter just nu på praktiken, men eftersom ingen av mina arbetskamrater har kommit hit än så har jag inga uppgifter. Ska ju egentligen börja kl 9 men när jag sover hos mamma får jag skjus av Micke, och då blir jag en timme tidigare. Men mycket skönare det än att åka buss och tåg i två timmar, plus att jag ibland får sluta tre när jag börjar 8. Tihii!

Ikväll ska jag antagligen hem till Nicke, och där tänker jag bara ta det lungt. Jag är så himla trött på veckorna nu förtiden, så när det blir helg vill man bara sova. Men den här helgen tänker jag inte sova bort helt och hållet, för imorgon ska jag möta upp sara för en julshopping och senare på kvällen ska vi kanske ut. Ska bli kul, länge sen man var med henne känns det som. Nej nu ska jag gå och ta kaffe och pepparkakor, hörs senare! /later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0