Uppdatering

Dålig uppdatering, jag vet! Men har tappat lusten till bloggandet just nu. Har alldeles för mycket saker att göra nu förtiden. Jobbar från 9-16, och sen lägger vi på två timmars restid på det. Sen måste jag plugga historia och bild. Och sen har vi projektet i skolan, och sen ska jag övningsköra, och sen ska jag också hinna träffa vänner och Nicke. Det är helt enkelt väldigt mycket just nu. Men den här helgen har jag tagit det lungt hemma hos Nicke, vi har nästan bara legat hemma. Men helt ärligt har jag inte orkat göra något annat heller. Och imorgon ska jag träffa Elin, saknat henne massor. Var två veckor sen vi sist sågs, too long! /later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0