I'm soo tired

Åh jag är så trött! kan knappt hålla ögonen öppna. Igår följde jag med Evelyn till ikea där vi gick runt i cirka 3 timmar och shoppade en massa nödvändiga saker till hennes nya lägenhet. Sen efter ikea erbjöd jag mig att följa med henne hem och hjälpa till att få upp allt, så det hela slutade med att jag inte var hemma hos mig försen vid tolv-tiden. Och då kan jag säga att jag hade ont i ryggen, hade i stort sett inte suttit ner på 6 timmar. Och inatt fick jag bara sova sex timmar, och jag kan säga direkt att det inte var tillräckligt. Blir nog tvungen att ta en powernapp när jag kommer hem, innan det blir tågresa hem till Nicke. Miss him! /later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0