This weekend

Hallå! Dåligt om uppdateringar, men det blir lätt så på helger. Framför allt den här helgen, har haft fullt upp. På fredagen hade jag en superbra kväll med tjejerna, åt jätte god mat, körde sanning och konsekvens och så vidare. På lördagen blev det att åka och storhandla, hjälpa evelyn med sin flytt och sen på kvällen ha en lungn kväll med Nicke, dock förstörde fotbollen lite. Inte för mig då, jag bryr mig överhunvudtaget inte om fotboll, men om man tänker på Nicke så var det verkligen chill out! Haha. 

På söndagen åkte jag upp till stan och mötte Elin, vi tog en liten snabb shopping och satt oss sen på pizza hut. Guud, de har verkligen världens godaste pizzor. Blev dock lite olyckor den kvällen och jag gick runt med ont i magen en stor del av kvällen. Men tillslut löste sig allt och Elin och jag drog till globen för att se på green day, grymt! /later




(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0