Ben&jerry's and Idol

Hallå bloggen! Idag blev som jag skrev i tidigare inlägg bara en slapp-dag. Efter skolan åkte pappa och jag och handlade lite mat, vad jag fick med mig var; Vecko revyn, Ben&jerry´s glass och choklad-kaffe. Så ni kan säkert lista ut vad jag ska gotta mig med snart till Idol, för Idol uttagningarna får man ju inte missa?! det är det som är det roligaste i programmet. Nej, nu ska jag gå och ta tempern igen, börjar känna mig varm igen. Suck! Kanske är lika bra att vara hemma imorgon i alla fall, för på fredag måste jag vara frisk. /later

Mmmh!                                                                        


Kommentarer
Postat av: eeeeelin

jaa på fredag MÅSTE du verkligen vara frisk :O :)

2009-09-09 @ 21:45:32
URL: http://ellpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0