Dator-struligt

Ganska dålig uppdatering igår, men det var endast för att min pappa har sagt upp internet. Dum som han är, frågade han tusen gånger igår "är du säker på att du betalt räkningarna" och då säger han ja, jag springer runt som ett freak och försöker fixa internet. Frågar han om han vet vad problemet är, svaret är nej. Sen långt senare på kvällen erkänner han att han sagt upp internet avtalet. Liksom VA? Hur kan man säga upp internet? Men då är det tydligen så att han kommer in på ett annat trådlöst internet. Men det gör då inte jag, så nu hoppas jag att han fixar ett nytt avtal idag. Klarar mig liksom inte utan internet? Det krävs lika mycket till skolarbeten som på fritiden. /later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0