Godmorgon!

Godmorgon, alla läsare. Hoppas ni har sovit gott, för det har jag! Vaknade till och med innan väckarklockan ringde, och har alldeles nyss ätit min frukost. För er som inte vet om det så äter jag alltid frukost på morgonen, vet många som inte gör det. Förstår faktiskt inte hur de klarar sig, ifall jag försover mig och inte hinner äta någon frukost fungerar jag nästan inte på hela dagen sen. Och det första jag tänker på morgonen när jag vaknar upp är MAT! Haha har ju faktiskt inte fått äta något på cirka 9 timmar! Så jag tycker det är rätt förståligt.

Nej gud vad jag babblar, nu ska jag gå och fixa mig för dagen som ska bestå av skola, besöka prao-plats och antagligen träffa Nicke. /later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0