T i s d a g

Jag vet, jag har en ruskigt dålig uppdatering nu förtiden! Men jag har på nåt sätt tappat suget för att blogga. Men det kommer nog tillbaka. Så vad har jag gjort idag? Jag vaknade upp med världens varmaste pojkvän som hade 40 graders feber, så efter att ha fixat till mig, gett han alvedon och lite te åkte jag hem. Skulle ha stannat längre om det inte var för att det är världens sämsta tajming för mig att bli sjuk på just nu. Har också vart inne i stan en snabbis för att leta efter katt-öron på butterix, men det ända de hade var ett helt katt-set för över hundra lappen. Och det känns faktiskt lite onödigt för en grej jag ska ha på mig en gång. Så det är bara till att fortsätta leta! I värsta fall får jag åka tillbaka till butterix. /later

Onsdag; Bild-lektion + fika hemma hos mig med Elin.
Torsdag; Skola + träning.
Fredag; Skola + Green day med Elin.
Lördag; Maskerad fest
Söndag; Slapp dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0