Today's

Sådär, fotograferingen idag gick bra. Blev tyvärr inte lika mycket inviduella bilder som jag skulle ha velat. Men det funkar ändå! Kommer antagligen att lägga upp några bilder här i bloggen när vi fått hem dem.

Så till övningkörningen som det inte blev något av, pga att Micke kom hem alldeles försent. Känns som att det är dags att komma igång nu, innan det blir alldeles snöigt och isigt på vägarna. För visst var det riktigt blåsigt och kallt idag? Det märks att sommaren är borta nu. Men konstig som jag är tycker jag inte att det är så tråkigt. Visst skulle jag ha önskat att sommaren var en månad till, men att få sätta på sig alla mysiga koftor och få gå och köpa nya stövlar har jag längtat till. Hösten är riktigt mysig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0