Hard work

Helgen har varit bra, har gått en massa promenader nu när det har varit så fint väder och bara tagit det lungt. Eller sa jag lungt? Har pluggat som en galning också inför provet som jag hade för en timme sen. Tror det gick ganska bra, skrev typ 6-7 sidor? Men det kändes sådär när jag gick därifrån men lär i vilket fall som helst inte få ig. Jag har kommit fram till att jag inte gillar prov, för man vet aldrig vilka frågor som kommer så därför blir det att lära sig cirka 30 sidor utantill. Men när man har läxor eller uppsatser vet man vad som förväntas av en och man kan vara nöjd med det man lämnar in. Haha nej nu känner jag mig som en liten pluggis, see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0