Högskolan

Har varit dåligt om uppdateringar här på ett tag nu, men jag har bara kännt mig så himla stressad och trött den här veckan. Men nu känns det som att många av mina krav är avklarade, resten tänker jag ta tag i nästa vecka. För nu ska jag bara ta det lungt och släppa alla mina krav och negativa tankar. Så! Mina ansökningar till högskolan är också avklarade, sökte in till hela tolv olika program! Men känner att jag verkligen vill plugga vidare, däremot är jag smått skeptisk till dem sista programmen så håller tummarna att jag kommer in på någon av dem tre första. Vilket var:

1. Beteendevetenskapliga programmet - Mälardalens högskola - Eskillstuna
2. Digitala medier - Stockholms universitet - Stockholm
3. Medievetarprogrammet - Södertörns - Flemmingsberg


Södertörns Högskola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0