Påsklov!

Och nu är det påsklov! Så himla skönt, eller hur? Det här lovet ska jag leta studentklänning, göra mina studentinbjudningar och skicka dem, och kolla upp carteringfirmor. Ganska mycket planering inför studenten med andra ord! Men ska också festa, umgås med kompisar och ta det lungt. Och allt det där börjar redan ikväll då vi tjejer har bokat bord på en resturang i Södertälje, lär bli mycket tjejsnack, mysigt!

Sitter just nu och dricker massa kaffe, och har pressat i mig massa choklad. Trots att jag lova mig själv senast igår att jag skulle dra in på det där.. åh! men det är så svårt, choklad är ju bland det bästa som finns. Och att pappa går och köper min favorit choklad gör det inte enklare. grr!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0