Träning + Choklad ?

Aush! Shit vilket jobbigt step pass det var idag! Tror inte jag svettas så mycket på länge! (haha, lite för mycket information kanske?) Men känns väldigt skönt att ha kommit igång med träningen, har träninsvärk i lår, rumpa, mage och armar. Älskar när man får det efter att ha kämpat sig igenom ett pass, man vet liksom att man fick ut något av träningen då. Trots att jag vet att man alltid får det, men ändå! känslan.

Tyvärr så har jag varit riktigt chokladsugen idag, och väl hemma hade vi en massa mumsig lindt choklad. Behöver jag säga att en och annan bit slank ner? Menmen, är man sugen så är man!

Haha, kunde inte låta bli! Sökte på choklad på google och så kom den här bilden upp, haha vad tycker ni? Ser den mumsig ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0