A tough day

Sitter just nu här, som klistrad framför datorn med en miljon tankar i mitt huvud. Men ska försöka skjuta undan dem, för mår bara dåligt utav det och finns ingenting jag kan göra åt det nu ändå. Usch.

Kom hem för cirka en timme sen, har haft en ganska tuff dag idag. Först vaknar jag sex hemma i Nykvarn, fick veta att Micke som skulle skjusa mig var sjuk, så fick helt plösligt bråttom och det var bara att springa ner till bussen. Åkte kommunalt i cirka två timmar innan jag kom fram. Vid fyra var det dags att ta tåget till Tumba gymnasium där de hade öppet hus och hjälpa till + jobba med projektet. Och var först hemma här igen klockan 8 på kvällen. Och nu känner jag hur min hals värker och hur jag har fått en "feberkänsla" i hela kroppen. Usch får inte bli sjuk! För på fredag är det kryssning med Elin, och då måste jag vara frisk. /later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0