Avsluta menningen..

Jag har insett att min senaste kyss.. var snabb
Jag lyssnar på... olw city - hello seattle
Du mår bäst när du... inte stressar
Stockholms bästa stadsdel är... gamla stan, alltid mysigt att gå runt där
Den bästa krogen heter... har jag inte hunnit tagit reda på än.
Jag pratar... väldigt gärna!
Jag älskar/tycker om... att shoppa
Min bästa vän är... Elin Thunman
Min första riktiga kyss... håller jag för mig själv.
Kärlek är... något alla borde ha
Sist jag grät var... i tisdag!
Min mobiltelefon är... stor men bra!
När jag vaknar på morgonen... vill jag fortsätta sova
Innan jag går och lägger mig... tänker jag
Just nu tänker jag på... mycket
Bebisar är... grymt söta
Homosexuella är... lesbiska, bi eller bögar
Blondinbella är... känd bloggare
Ikväll ska jag... umgås med Elin, mys!
I morgon kommer jag... shoppa?
Jag vill verkligen... att det ska bli sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0