Home

Idag har jag legat hemma i min säng nästan hela dagen, har mått så äckligt dåligt de senaste dagarna så kände att det var bäst. Idag har de blivit bättre, men känner mig fortfarnde helt yr när jag står upp, har hosta och är hes, och så har jag en helt fruktansvärt huvudvärk som vägrar ge sig - trots 2 ipren. Så får se om det blir praktiken imorgon eller inte, har fått en känsla av att jag är borta hela tiden. Trots att jag inte varit borta mycket, och när jag har varit det har jag varit rejält sjuk. Men känner ändå att jag helst inte vill vara borta mer. Menmen, ska i alla fall ta mig upp på morgonen och mötta Matilda imorgon för att arbeta med projektet fram tills lunch, sen får vi se. Sen ska jag också träffa Sara imorgon på kvällen, hoppas jag blivit piggare tills dess! /later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0