Träning!

Hellu! Kom precis hem ifrån ett motions pass. Känns riktigt skönt att ha kommit igång med träningen nu igen, gjort det regelbundet nu i två-tre veckor. Och man känner verkligen att man mår bättre av det, först blir man gladare och får massor med energi, och sen stärker man också självkänslan. För visst känner man sig duktig när man väl har kommit hem från det där jobbiga passet? Att man gick trots att man kände sig sjukt otaggad och trött. 

Såhär ser mitt träning schema ut just nu:

Måndag: går 30 min, motionpass 60 min
Tisdag: 25 min powerwalk på löpbandet, + 15 min löpning + sit ups
Onsdag: 30 min Core-pass
Torsdag: 60 min stepup-pass
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0