Jan. 30, 2010

(Av någon anledning kom aldrig det här in tidigare, så lägger ut det igen)

Kom hem från Nicke för cirka en halvtimme sen, och har nästan hunnit sminka klart mig. Uh känner mig riktigt stressad, för om cirka en halvtimme ska jag springa ner till tåget igen, träffa upp tjejerna och köpa mat, sen ska vi förkröka lite tills det är dags att åka tillbaka in mot stan. För idag är det mingel på Caféoprah! Som min vän fanny har fixat alldeles själv, visst är hon duktigt? Är i alla fall säker på att det här kommer bli en toppen kväll, trots allt åkande fram och tillbaka och trots att jag lär frysa arslet av mig i min lilla klänning och små pumps, haha men det är det värt! Vill man vara fin, får man lida pin heter det väl? Nej dags för sminkningen igen! /later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0