I'm back

Hallå! Har inte bloggat på ett bra tag nu. Men har inte haft orken eller lusten riktigt. Så mycket annat jag måste hinna med nu, t.ex praktiken som tar upp väldigt mycket tid(fast jag trivs jätte bra), träffa Nicke, träffa vänner, träffa familjen och hinna med tränigen och skolan. Knappt så man sitter vid datorn längre när man är hemma, men ska försöka bättra mig nu!

Hur som helst, sitter just nu på praktiken ganska sysslolös för tillfället. Men ska åka hem om cirka en halvtimme, skönt! Min kväll kommer bestå av att stå på mitt löpband ungefär 45 min, sen om jag orkar plugga. Men så trött som jag är förtillfället lutar det åt sängen.
Nej back to work!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0